Reken af met uw account
Dit formulier is beschermd door reCAPTCHA - de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Wij zijn blij als klanten terugkomen met een klacht. Want alleen dan worden wij in staat gesteld om de klacht te kunnen verhelpen. Iedere klacht wordt door ons serieus in behandeling genomen. Schroom daarom niet om bij ons terug te komen.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten. Daarom moedigen wij je aan om jouw klacht bij voorkeur via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Uiteraard kun je je klacht ook per telefoon of brief kenbaar maken.
Bij Halfords streven we ernaar iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht je, ondanks onze zorg, niet tevreden zijn over de uitkomst neem dan contact op met de Webwinkel waarborg waarbij Halfords is aangesloten, zij kunnen voor jou bemiddelen. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC), maar zover willen wij het niet laten komen. We helpen je liever zelf.
In eerste instantie moet je zelf de portokosten voor het terugsturen betalen. Stuur een e-mail naar de winkel waar je de aankoop hebt gedaan en geef hierin aan:
Na ontvangst van je e-mail informeren wij je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen hoe we de klacht met je gaan oplossen. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Let op: stuur niet eerder je product op voordat wij contact met je hebben opgenomen. Wij zorgen ervoor dat je het juiste adres krijgt waar je het product naar toe kunt sturen.
Frankeer de zending voldoende en draag er tevens a.u.b. zorg voor dat je het pakketje zorgvuldig verpakt. Let op: verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Wanneer je een pakket terugstuurt met een gegronde garantie reden zijn de kosten niet voor de verzender.
Stuur een e-mail naar de winkel waar je de aankoop hebt gedaan en geef hierin aan:
Na ontvangst van je e-mail informeren wij je zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 5 werkdagen hoe we de klacht met je gaan oplossen. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
(Bron: Haal uw recht. Consumentenrecht in de praktijk. © Consumentenbond 2000.)
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Via de volgende link komt u terecht op de website van de geschillencommissie: Klik hier om naar de website van de geschillencommissie te gaan.